Digital Communication Specialist

Angajator: MASPEX ROMANIA
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • IT Software
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    ▪ Studii superioare finalizate;
    ▪ Fluență în limba engleză;
    ▪ Experiență în Marketing Online și o bună înțelegere a canalelor de Marketing;
    ▪ Bune abilități de comunicare, de scris și de creare conținut în Social Media;
    ▪ Cunoștințe minime de editare grafică;
    ▪ Experiență în utilizarea instrumentelor de analiză a paginilor de socializare și analiza datelor;
    ▪ Atitudine pozitivă, capacități bune de organizare a proiectelor;
    ▪ Persoană organizată, proactivă, cu inițiativă, dornică de învățare continuă și dezvoltare profesională;
    ▪ Bune abilități de relaționare, comunicare și lucru în echipă;

    Responsabilitati

    ▪ Coordonarea activităților de brand ale companiei în mediul digital;
    ▪ Planificarea, dezvoltarea conținutului și monitorizarea tuturor paginilor socializare ale companiei;
    ▪ Analizarea piețelor locale și internaționale în mediul digital pentru identificarea tendințelor și
    oportunităților de dezvoltare;
    ▪ Crearea, gestionarea și actualizarea în permanență a conținutului digital pentru toate website-urile
    de brand, corporate și promoționale, a canalelor de Youtube și a platformelor online interne;
    ▪ Extragerea si analiza Insight-urilor pentru conturile rețelelor de socializare ale brandurilor companiei, a datelor de Google Analytics și generarea de soluții pentru îmbunătățirea rezultatelor;
    ▪ Colaborarea cu agențiile de creație și cu departamentul de grafică în vederea realizării materialelor grafice necesare pentru implementarea campaniilor online;
    ▪ Analiza site-urilor de brand proprii comparativ cu cele concurente, pentru identificarea punctelor slabe și forte;
    ▪ Analiza și monitorizarea permanenta a tuturor paginilor de socializare ale companiei;
    ▪ Coordonarea activităților de comunicare în mediul digital în concordanță cu strategia fiecărui brand
    din portofoliul grupului Maspex România;