Manager Departament Comercial Targu Mures

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 15.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    O companie formata dintr-o echipa tanara si dinamica, ce ofera servicii de consultanta si recrutare de personal.

    Cerinte

    -Minimum doi ani experienta anterioara pe un rol de coordonare a unei echipe;
    -Abilitati excelente de dezvoltare, coordonare si motivarea echipei din subordine in vederea atingerii obiectivelor calitative si cantitative;
    -Experienta anterioara de lucru in vanzari, comert/retail;
    -Spirit de antreprenor – responsabilitate si autonomie;
    -Implicare puternica in viata si dezvoltarea sectorului de lucru, folosirea competentelor si a cunostintelor pentru a fi alaturi de client, de asteptarile si nevoile acestuia;
    -Capacitate de adaptare si de a invata mereu lucruri noi;
    -Proactivitate – favorizarea unei stari de spirit indreptate spre progres si munca in echipa cu scopul de a satisface nevoile clientilor;
    -Generozitate, onestitate, respect, cu spirit de initiativa si angajament, orientare catre lucrul in echipa;
    -Orientare catre clientii magazinului si catre solutiile cele mai optime.

    Responsabilitati

    Managerul Departamentului Comercial:
    -Este in permanenta in serviciul clientului;
    -Este membru al Comitetului de Directie al magazinului;
    -Preia responsabilitatile si indatoririle Directorului de Magazin in anumite situatii;
    -Are autonomie in conducerea echipei (formare, recrutare, evaluare, evolutie);
    -Coordoneaza intreaga activitate comerciala de aprovizionare si intretinere a departamentului in scopul asigurarii celor mai bune produse si a unui inalt grad de satisfactie clientului;
    -Anima echipele din Magazin/Sector in functie de activitatile departamentului;
    -Are in vedere punerea in practica a merchandising-ului pentru gamele de produse de care este responsabil;
    -Organizeaza, planifica, coordoneaza si verifica inventarele anuale;
    -Este responsabil de formarea si dezvoltarea echipei;
    -Este responsabil de crearea unui mediu de lucru placut ce favorizeaza performanta in spiritul valorilor companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    -Tichete de masa (15 RON / zi lucratoare);
    -Abonament medical la o clinica privata;
    -Mediu de lucru tanar si dinamic;
    -Planuri de formare adaptate fiecarui angajat in parte pentru atingerea obiectivelor
    profesionale;
    -Perspective de dezvoltare profesionala.