Director operațiuni, Peri România
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Mentor's Search active.Vezi toate job-urile Director operațiuni, Peri România active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Mentor's Search |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.01.2019 |
Remote work: | On-site |
Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.
Cerinte
Cerinţe principale:
• Studii superioare (studiile aprofundate în management constituie un avantaj);
• 5 ani experienţă în domeniul management și operațiuni;
• Bune abilităţi de comunicare scrisă şi orală în română și engleză;
• Abilităţi excelente de operare în Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
• Bune cunoștințe ale regulilor tehnice domeniului său de activitate;
• Excelente abilităţi de comunicare;
• Excelente abilităţi de leadership şi motivare;
• Bune abilităţi de lucru în echipă;
• Bune abilităţi de prezentare la nivel profesional.
Profilul psihologic:
• Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei;
• Consecvenţă în declaraţii şi acţiuni;
• Centrare pe rezultate;
• Iniţiativă;
• Implicare în muncă;
• Dinamism;
• Abilităţi de organizare;
• Pragmatism și responsabilitate;
• Abilităţi bune de comunicare;
• Asertivitate;
• Abilităţi de prezentare şi persuasiune.
Responsabilităţi principale:
• Stabileşte obiective operaţionale anuale pentru companie în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunătăţirii calitative a serviciilor şi satisfacerii clienţilor, în concordanţă cu obiectivele strategice;
• Maximizează calitatea serviciilor printr-un proces de îmbunătăţire continuă;
• Monitorizează buna funcționare a activității prin măsurarea frecventă a calității serviciilor, analiza rezultatelor și asigurarea menţinerii unei orientări puternice spre client;
• Asigură funcționarea optimă a fluxului logistic de intrări-ieșiri din cadrul companiei în vederea respectării termenelor agreate cu clienții;
• Dezvoltă portofoliul de servicii pentru a fi cât mai aproape de nevoile clientului;
• Planifică și coordonează întreaga activitate și supraveghează activitățile echipelor din subordine;
• Ia decizii adecvate în funcție de complexitate sau de natura tehnică a anumitor aspecte;
• Alocă sarcini și atribuții în cadrul echipelor din subordine și oferă instrucțiuni de lucru;
• Supervizează livrările către și de la depozit;
• Gestionează dificultățile și asigură relația cu clienții și partenerii companiei;
• Actionează proactiv în vedea soluționării potențialelor probleme care pot apărea in fluxul logistic;
• Stabilește colaborări eficiente cu alte departamente ale companiei și
furnizează rapoarte superiorilor săi;
• Se asigură ca planul anual de dezvoltare a departamentelor tehnic și logistică, precum şi bugetele să fie elaborate şi realizate;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Electrician constructii Aplica fara CV | |
Inginer Electrician pentru Tensiune Medie BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti, | |
Junior Design Detailing Engineer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (266) |
Raporteaza eroarea la