Consultant InfoDesk - Showroom Baneasa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Consultant InfoDesk - Showroom Baneasa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac.

    Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem determinați să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

    Peste 4000 de persoane lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

    Poti regasi multe detalii despre noi si despre rolurile deschise in prezent, accesand site-ul nostru de cariere.

    Cerinte

    Cunostinte tehnice IT nivel mediu;
    Operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Browser Internet, MS Windows);
    Tehnici de vanzare consultativa – nivel mediu;
    Tehnici de comunicare – nivel avansat;
    Cunostinte MS Office (Word si Excel);
    Orientarea spre client;
    Atentia la detalii;
    Focus pe rezolvarea problemelor;
    Rezistenta la stres.

    Responsabilitati

    Ofera consultanta de specialitate pentru toata gama de produse si solutii comercializate de eMAG;
    Comunica potentialilor clienti informatii cu privire la disponibilitatea de stoc a produselor din oferta eMAG;
    Clarifica cu clientul toate detaliile necesare inregistrarii/procesarii/finalizarii unei comenzi: detalii tehnice produse comandate, modalitate de plata, modalitate de livrare, disponibilitate stoc eMAG;
    Solutioneaza sau aloca catre departamentele responsabile de solutionarea problemei, situatiile dificile legate de clientii externi (reclamatii, sesizari);
    Executa si alte sarcini profesionale legate de activitatea firmei, la solicitarea superiorilor ierarhici.

    Ce oferim noi:

    Pachet salarial competitiv
    Politica de beneficii atractiva
    Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica
    Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT
    Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.

    Alte informatii

    La eMAG, avansam rapid si ne place ceea ce facem. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau scrii o linie de cod, si tintesti sus, atunci locul tau este in echipa noastra.

    Iti oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a-ti imbunatati atat aptitudinile soft cat si cele specifice activitatii tale, dar tu decizi ce vrei sa inveti si incotro vrei sa mergi. Posibilitatile sunt nelimitate.

    Stim ca beneficiile sunt importante, de aceea iti oferim o gama variata. Si pentru ca ne place sa impartasim, la inceputul calatoriei tale in eMAG iti oferim un curs gratuit de e-commerce ca sa te acomodezi. :)