Accountant

Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 11.12.2018
    Short company description

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Requirements

    Adecco is recruiting for its client, a multinational company in film industry, an Accountant for Bucharest offices.

    Purpose of the position:
    Recording and keeping the financial transactions in an efficient and accurate manner, in accordance with legislation in force in order to offer correct information to Financial Controller.

    Ideal candidate:

    - Proven working experience as an accountant (preferable around 3 years);
    - Thorough knowledge of accounting and corporate finance principles and procedures;
    - Excellent accounting software user;
    - Advanced degree in Accounting;
    - Medium level of English knowledge;
    - Ability to set and achieve goals;
    - Taking responsibility within the job;
    - Willingness to continuous training;
    - Strong attention to detail, confidentiality and organization skills.

    Responsibilities

    Main responsibilities:

    - Post and process journal entries to ensure all business transactions are recorded;
    - Track and monitor accounts payable;
    - Perform reconciliations;
    - Assist other departments with reviewing of expenses;
    - Update financial data in a timely manner;
    - Ensure that information is accurate;
    - React in a timely manner if the information is not accurate;
    - Support senior accountants ;
    - As needed, assist with other accounting projects.

    Other responsibilities:
    - Booking and keeping the Accounting in accordance with legislation in force;
    - Preparing and booking petty cash (petty cash register, expense report, cash withdrawals);
    - Booking the bank statements; preparing specific documents and reports related to bank transactions – payroll excluded;
    - Customizing the system when is necessary and follow all procedure related to accounting system – Sun 6 (accounts allocation, update daily FX rates);
    - Recording and customizing on request basis the Purchase system – Ipos (PO’s, reports, new suppliers);
    - Organizing Fixed Assets register related activities (create new FA codes, generate depreciation process, other related reports, annual inventory);
    - Keeping evidence of suppliers prepayments and recording related transactions;
    - Assisting audit activities and providing the accurate information;
    - Ensuring communication with local and external functional departments.