Complaints Officer - perioada determinata 24 luni

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    • Studii superioare - preferabil economice sau juridice;
    • Cunostinte generale legislatie bancara;
    • Cunostinte generale MS Office;
    • Cunostinde de limba engleza, nivel avansat (scris si vorbit);
    • Minimum 1 an experienta in institutii financiare in administrare reclamatii clienti;
    • Abilitati de comunicare, negociere si mediere;
    • Abilitati de coordonare si prioritizare activitati;
    • Orientare spre rezultate;
    • Capacitate de analiza si atentie la detalii.

    Responsabilitati

    • Vei verifica inregistrarea corecta si completa a reclamatiilor de la clienti prin toate canalele de comunicare;
    • Vei solutiona reclamatiile conform procedurii si in termenul de raspuns din procedura si/sau conform solicitarilor primite de la alte institutii (ANPC, CSALB, etc)
    • Vei interactiona cu celelalte departamente pentru a obtine opinii in vederea solutionarii reclamatiilor si formularii rezolutiilor catre clienti;
    • Vei identifica motivele care stau la baza reclamatiilor si vei veni cu propuneri de imbunatatire pentru reducerea numarului de reclamatii;
    • Vei escalada situatiile semnalate catre departamentele implicate sau responsabile de respectivele produse/ procese;
    • Vei participa la intalnirile saptamanale de update pe activitatile echipei.

    Ce iti oferim:

    Sanatate si well-being:
    • Discount 7Card, Fit4You, Bery Fitness & Spa, Optiplaza, INTELIDENT;
    • Asigurare medicala de sanatate si asigurare de viata;
    • Pauza de fructe la birou.

    Servicii si shopping:

    • Tichete de masa;
    • Discount la serviciile si produsele 5asec, ZOOT, CCC, Armani Jeans, Max & Co, Swarovski, Geox, Springfield, Samsung, Orange, Pineberry, Vodafone, Lamonza etc.

    Timp liber si educatie:

    • De ziua ta: o zi libera cadou de la noi;
    • Discount la serviciile oferite de Fundatia Calea Victoriei, Scoala de muzica Arpeggio, Whi Experience, Centru de Limbi Straine A_BEST;
    • Tot ce vrei sa citesti de la Bookster.