Complaints Officer - perioada determinata 24 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Complaints Officer - perioada determinata 24 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    • Studii superioare - preferabil economice sau juridice;
    • Cunostinte generale legislatie bancara;
    • Cunostinte generale MS Office;
    • Cunostinde de limba engleza, nivel avansat (scris si vorbit);
    • Minimum 1 an experienta in institutii financiare in administrare reclamatii clienti;
    • Abilitati de comunicare, negociere si mediere;
    • Abilitati de coordonare si prioritizare activitati;
    • Orientare spre rezultate;
    • Capacitate de analiza si atentie la detalii.

    Responsabilitati

    • Vei verifica inregistrarea corecta si completa a reclamatiilor de la clienti prin toate canalele de comunicare;
    • Vei solutiona reclamatiile conform procedurii si in termenul de raspuns din procedura si/sau conform solicitarilor primite de la alte institutii (ANPC, CSALB, etc)
    • Vei interactiona cu celelalte departamente pentru a obtine opinii in vederea solutionarii reclamatiilor si formularii rezolutiilor catre clienti;
    • Vei identifica motivele care stau la baza reclamatiilor si vei veni cu propuneri de imbunatatire pentru reducerea numarului de reclamatii;
    • Vei escalada situatiile semnalate catre departamentele implicate sau responsabile de respectivele produse/ procese;
    • Vei participa la intalnirile saptamanale de update pe activitatile echipei.

    Ce iti oferim:

    Sanatate si well-being:
    • Discount 7Card, Fit4You, Bery Fitness & Spa, Optiplaza, INTELIDENT;
    • Asigurare medicala de sanatate si asigurare de viata;
    • Pauza de fructe la birou.

    Servicii si shopping:

    • Tichete de masa;
    • Discount la serviciile si produsele 5asec, ZOOT, CCC, Armani Jeans, Max & Co, Swarovski, Geox, Springfield, Samsung, Orange, Pineberry, Vodafone, Lamonza etc.

    Timp liber si educatie:

    • De ziua ta: o zi libera cadou de la noi;
    • Discount la serviciile oferite de Fundatia Calea Victoriei, Scoala de muzica Arpeggio, Whi Experience, Centru de Limbi Straine A_BEST;
    • Tot ce vrei sa citesti de la Bookster.