Intermediar în activitatea financiară (DE + EN)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FinProm active.


Vezi toate job-urile Intermediar în activitatea financiară (DE + EN) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: FinProm
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 31.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2.200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă.

    Cerinte

    - nivel avansat limba germană și limba engleză (scris + oral);
    - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj);
    - experiență profesională minim 6 luni (constituie avantaj);
    - cunoștințe PC (MS Office: Word, Excel);
    - corectitudine și acuratețe în prelucrarea datelor;
    - capacitate de analiză și sinteză;
    - atenție concentrată, distributivă și la detaliu;
    - capacitate de adaptare;
    - orientare spre rezultat (îmbunătățirea performanței proprii, a activităților și sistemelor companiei);
    - disponibilitate program full-time (L-V);
    - spirit de echipă.

    Responsabilitati

    Îţi doreşti un job office în domeniul financiar-bancar?
    Cauţi o companie care este dispusă să investească în dezvoltarea ta profesională?
    Vrei să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism?

    FinProm îți oferă oportunitatea în cadrul departamentului Generali Employee Benefits!

    Activitatea GEB constă în:

    - controlul și validarea documentației digitalizate;
    - identificarea datelor cheie prezente în documentația digitalizată;
    - inserarea datelor cheie în bazele de date specifice;
    - validarea datelor cheie inserate;
    - efectuarea unor calculații.

    Alte informatii

    BENEFICII:

    - bonus de performanță;
    - card privat de sănătate;
    - cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în orașul Arad;
    - cursuri gratuite de limba italiană și limba engleză;
    - training tehnic intern de specialitate;
    - training de perfecționare și specializare;
    - team building intern și extern;
    - închiriere biciclete FinProm;
    - petreceri (party-uri).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Arad,