Presales Solution Architect (Unified Communication)

Angajator: Vauban
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Vauban is a great independent Romanian Group with more than 11 years of sustainable and healthy growth. We do focus on innovation, learning, entrepreneurship and capacity to find new solutions. The company figures are +450 consultants, +100 clients, having locations in Romania and France.
    Our teams daily deliver Technology Services as consultancy (missions at clients’ premises), and also from our delivery center (integration & application development in digital and BI, Software as a Service management, Production, security and infrastructure).
    Vauban is also the Romanian partner with Top premium software editors, leader in data governance and security, being responsible to integrate the solutions and to ensure local support.

    Cerinte

    Scopul rolului:

    Produce design-ul tehnic al aplicatiilor, lucreaza impreuna ca echipele de proiect, implementare si lifecycle management pentru a asigura implementarea cu succes a solutiilor propuse si create special pentru nevoile clientilor. Sprijina echipele globale in procesul de design end-to-end si coordoneaza activiatile specifice de design. Responsabilitatile incep in momentul primirii unei oportunitati pana in momentul predarii solutiei catre echipa de implementare.

    Competențe, cunoștințe și experiență de bază:

    • Cunostinte avansate in produsele IPT / Cisco Call Manager / VOSS / Unity Connection / CUPS, ARC (CUEAC) precum si Cisco routing & switching;

    • Experienta in WAN/MAN/MPLS;

    • Experienta cu lucrul in mediul telecom;

    • Cunostinte de vanzare consultativa si influentare;

    • Cunostinte generale in zona solutiilor telecom;

    • Constinte bune in zona aplicatiilor de comunicatii de tip “hosted”;

    • Cunostinte generale legate de directiile de dezvoltare in telecom si IT;

    • Abilitati de comunicare si luare decizii;

    Competente lingvistice:

    Cunoasterea imbii engleze (cel putin nivel mediu B2)

    Cerinte operationale:

    • Experienta in zona livrarea si suportul solutiilor Cisco HCS si/sau CISCO HUCS, Cisco Voice Gateway, Cisco Voice si date

    Competente manageriale si de afaceri:

    • Abilitati analitice avansate;

    • Buna cunoastere a pietei IT si Telecom;

    • Abilitati de prezentare in scris si vorbit;

    • Abilitati de a atinge rezultate in conditiile unui mediu de lucru multinational cu resurse interne si externe;

    • Orientare spre client prin punerea acesuia in prim-planul activitatii prin tehnologia oferita;

    • Lucru in echipa si crearea de parteneriate;

    • Nivel ridicat de cunoastere al limbii Engleze (scris si vorbit).

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    o Acopera intregul spectru de activitati de ofertare, analiza de costuri si venituri, design de solutie, precum si oferirea de consultanta tehnica si de afaceri;

    o Gestioneaza un portofoliu de oportunitati de valoare ridicata, aflate in scopul regional sau global sustinand concomitent mai multe proiecte (selectii, proiecte de design samd);

    o Principalul scop este oferirea de solutii corecte si castigatoare ale selectiilor in care este implicat;

    o Obtine cerintele functionale detaliate si specificatiile clientilor si le comunica intr-un limbaj corespunzator echipelor interne;

    o Sustine prezentari in fata clientilor si sustine solutiile propuse versus cerintele acestora;

    o Se asigura ca, design-ul corespunde standardelor, cerintelor si politicilor
    clientului;

    o Coordoneaza echipa de design si lucreaza concomitent cu echipele de vanzari, de licitatie precum si cu cele responsabile cu livrarea si serviciile post-livrare oferite;

    o Creeaza si documenteaza solutiile oferite in vederea standardizarii acestora.

    Alte informatii

    Livrabile:

    - Designuri tehnice si analize de cost si venituri de calitate;

    - Documentare proiecte si a design-uri de calitate;

    - Propuneri de solutii prezentate clientilor de success;

    - Cresterea sau mentinerea gradului de satisfactie a clientilor interni.