Responsabil facturare si suport tarifare Mioveni
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.Vezi toate job-urile Responsabil facturare si suport tarifare Mioveni active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Renault Group Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.02.2019 |
Remote work: | On-site |
Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.
Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.
În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.
Căutăm o persoană cu excelente abilităţi de comunicare şi planificare, pentru a se alătura echipei Alliance Supply Chain Management Antenna din Mioveni.
Pentru a avea succes în acest rol, este necesar să fii absolvent al unei instituţii de învăţământ superior cu profil tehnic sau economic şi să cunoşti foarte bine limba franceza, (TFI > 750 pct).
În plus, reprezinta un avantaj daca ai :
Competente lingvistice: engleza nivel mediu (TOEIC > 650 pct)
Experienta anterioara intr-o meserie comerciala si/sau cunoasterea proceselor de distriburie comerciala constituie un avantaj
Excelente abilitati de comunicare si relationare. Lucrul in contact cu clienti internationali.
Capacitate de lucru in echipa si animare transversala
Capacitate de a initia actiuni care sa conduca la imbunatatirea performantelor activitatii
Buna utilizare a instrumentelor informatice: MS Office (in special Excel), Business Object, SI2C, AOC…
Autonomie, rigoare si responsabilitate in exercitarea misiunilor postului
Atitudine orientata catre client, proactivitate si reactivitate, precizie si initiativa
Capacitate de analiza si sinteza
Organizare avansata a propriei activitati, respectiv a relatiei transversale (IN-OUT process), gestionarea prioritatilor
Viitorul coleg va avea misiunea de a asigura suportul pentru transmiterea tarifelor si facturarea vehiculelor noi in perimetrul Monde. Va fi garantul unui proces fiabil care are ca obiectiv atat termenele de livrare catre client, cat si asigurarea obiectivelor de stocuri.
Alături de echipa Supply Chain, vei avea oportunitatea să:
raspunzi in cele mai bune termene la cererile de asistenta ce vizeaza sistemul informatic de gestiune si tarife comerciale (AOC) ;
actualizezi manualele de formare si sa participi la activitatile privind evolutiile platformei de gestiune tarife ;
pui in practica diferitele fluxuri administrative in sistemul de facturare ADVen.SYS integrand date vamale, fiscale, complementare de pret, precum si alte mentiuni, colaborand pentru acestea cu gestionarii de pret, experti vamali, fiscali si din compartimentul juridic in conformitate cu cartografia de flux ;
definesti si aplici procedurile privind datele de facturare in functie de directiile vizate (DSCG, Direction des Douanes, Comptabilité) colaborand cu sefii de proiect distributie si informatica distributie ;
asiguri asistenta tarilor privind folosirea aplicatiei ADVen.SYS;
solutionezi anomaliile de facturare si deblocarea facturarii pentru perimetrele gestionate colaborand cu agentii comerciali, directiile comerciale si diferite entitati marketing la nivel de tara.
La noi vei gasi:
Un mediu de lucru prietenos, dinamic si bazat pe performanţă
Flexibilitate, in programul de lucru si in activitati
Posibilitati de dezvoltare profesională si planificare a carierei
Asigurare privata de sanatate
Timp pentru participari la evenimente corporate si cele specifice industriei
Un program de beneficii si compensaţii atragator si competitiv
Expunere la proiecte internationale
Grup Renault România, cu cei peste 16.500 de angajaţi, este a doua entitate a Grupului Renault in ceea ce priveste efectivele si compania cu cea mai variata gama de meserii din industria auto romaneasca.
Sa te alaturi Grupului Renault Romania inseamna sa iti poti pune amprenta in oricare dintre etapele de dezvoltare ale unui vehicul: design, proiectare, testare, fabricatie, logistica, vanzare, post vanzare, finantare si resurse umane. Fiecare meserie este diferitaă si unica in felul ei, insa fiecare membru al echipei Renault impartaseste aceeasi pasiune, si anume pasiunea pentru masini si provocarile pe care aceasta le oferă.
Sa faci parte din echipa noastra inseamna sa participi la crearea vehicului viitorului:)
Transforma-ti pasiunea in cariera!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil sistem de productie - LEAN 8000 RON NET / luna | |
Responsabil Achiziții - Echipamente si Consumabile/ Servicii de Productie Aplica fara CV | |
Responsabil Administrativ BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (46) |
Raporteaza eroarea la