Intermediar in activitatea financiara si comerciala

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FinProm active.


Vezi toate job-urile Intermediar in activitatea financiara si comerciala active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: FinProm
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 31.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2.200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă.

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine:
    - cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);
    - capacitate de analiză şi sinteză;
    - capacitate de adaptare;
    - atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
    - corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;
    - orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);
    - spirit de echipă;
    - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj);
    - experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj).

    Responsabilitati

    Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:
    - prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;
    - utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;
    - recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;
    - analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare;
    - aplici sistemul de management al calităţii în activitatea desfăşurată.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - bonus de performanţă;
    - card privat de sănătate;
    - cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
    - cursuri gratuite de limba italiană;
    - training tehnic de specialitate;
    - training de perfecţionare şi specializare;
    - program full-time (Luni-Vineri);
    - team building intern şi extern;
    - închiriere biciclete FinProm;
    - petreceri (party-uri).

    FinProm, pentru cariera ta!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Arad,

    Arad,