Specialist marketing

Angajator: MULTIBROKER S.R.L.
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    MULTIBROKER S.R.L. este parte a grupului de companii ce apartin fondului investitional NCH Capital, prezent in mai multe tari din Europa, America de Nord, America de Sud, unde gestioneaza capitaluri de peste 3 mlrd Dolari SUA, in diverse segmente de business, cum ar fi real estate, finante, agricultura si tehnologii.

    Pentru ca ne consolidam echipa, suntem in cautare de colegi noi.

    Suntem convinsi ca iti va place in familia noastra pentru ca:
    - programul de lucru este clasic, 8 ore pe zi, de luni pana vineri
    - iti oferim toata libertatea sa te manifesti si sa vii cu idei si propuneri proaspete
    - iti oferim suport permanent pentru ca sa te simti confortabil

    Cerinte

    - Cunostinte de product management, strategie de marketing, mix de marketing, organizarea campaniilor de marketing, analiza de piata, comportamentul consumatorului atat in comunicarea de tip B2B cat si in comunicarea de tip B2C, cunoasterea pietei media, marketing digital, Social Media, tehnici de negociere, advertising si publicitate;
    - Cunostinte de planificare si gestionare a bugetului de marketing;
    - Concepere/redactare texte de impact; scriere corecta in limba romana;
    - Cunostinte de concepere si redactare a rapoartelor de cercetare de piata;
    - Cunoștințe operare PC: MS Office (Word, PowerPoint, Excel);
    - Cunostintele de editare grafica (Adobe Illustrator si/sau Corel, Photoshop, Flash) sunt un plus;
    - Cunoasterea limbii engleze (citit, scris, vorbit).

    Responsabilitati

    - Analiza si evaluarea permanenta a produselor si serviciilor companiei si identificarea performantei acestora in piata;
    - Propunerea de solutii, strategii si actiuni de optimizare a performantei produselor, inclusiv privind crearea de servicii noi conexe;
    - Dezvoltarea si implementarea de campanii integrate de promovare / comunicare pentru produsele si serviciile companiei, la nivel local, national si international;
    - Colaborarea cu departamentele interne pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de promovare a produselor si serviciilor companiei, in concordanta cu strategia si obiectivele de business;
    - Evaluarea campaniilor si actiunilor de marketing din punct de vedere al rezultatului in business;
    - Propunerea si implementarea planului de marketing pentru produsele/proiectele companiei;
    - Generarea de idei de mesaje si vizualuri pentru materiale publicitare, dezvoltarea de continut, editarea de mesaje si imagini si concretizarea lor in executii creative finale;
    - Analiza comunicarii competitorilor si a trendurior industriei, la nivel local si international;
    - Evaluarea oportunitatilor de promovare a produselor si serviciilor companiei in cadrul unor conferinte si evenimente si oferirea de suport Responsabilului PR;
    - Oferirea de recomandari pentru imbunatatiri, noi abordari si perspective legate de: canale de comunicare, mesaje, mixul de media, grupurile tinta, prioritizarea mesajelor, vizibilitate;
    - Gestiunea bugetelor alocate, optimizarea costurior si urmarirea constanta a performantei campaniilor.

    Alte informatii

    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    - Mediu de lucru placut si dinamic.
    - Aprecierea si recunoasterea efortului si a meritelor;