Assistant Relationship Manager Corporate - Targu Mures

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Internship
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 13.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Studii superioare (preferabil studii economice);
    • Limbi straine: engleza fluenta, vorbit si scris;
    • Aptitudini organizatorice;
    • Aptitudini de vanzari;
    • Spirit analitic si structurat;
    • Capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene limita stricte.

    Responsabilitati

    • Asigura suportul necesar in vederea deservirii clientilor aflati in portofoliul
    Relationship Managerilor, prin preluarea anumitor activitati cum ar fi:
    • Ajuta la colectarea tuturor documentelor necesare in vederea deschiderii conturilor
    curente;
    • Pregateste diverse cereri/memo-uri solicitate, legate de activitati zilnice diverse
    (cum ar fi, dar fara a se limita la: solicitari de corectii a diverse inregistrari in
    sistemul informatic; informari legate de indeplinirea/neindeplinirea unor conditii
    aprobate, etc);
    • Intocmeste formularul de aprobare pentru emiterea unor SGB cu acoperire 100%
    in numerar sau cu o alta Scrisoare de Garantie Bancara.
    • Urmareste indeplinirea oricaror amanari a indeplinirii unor conditii in intervalul de
    timp pentru care au fost aprobate – conform procedurilor in vigoare, si il
    informeaza pe Relationship Manager de stadiul indeplinirii acestora;
    • Pregateste diverse scrisori fara risc de credit asociat solicitate de clienti, aflate in
    portofoliul de produse al bancii (de exemplu: scrisori de bonitate; scrisori catre
    auditori; etc);
    • Verifica si initiaza actualizarea in permanenta a datelor clientilor in sistemul
    informatic al bancii;
    • Participa la unele intalniri cu clientii si ofera suport in organizarea anumitor
    evenimente/campanii pentru clienti, dupa caz;
    • Asigura suport in intocmirea rapoartelor referitoare la vizite; in introducerea datelor
    legate de vizitarea / sunarea clientilor; in gestionarea listelor de oportunitati (pipe-
    line);
    • Redacteateaza diverse contracte de servicii (pentru O/N, phone agreement,
    conturi de garantie pentru buna executie, etc);