Coordonator administrativ

Angajator: Urgent Cargus
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Te-ai gandit cum ar fi sa simți pulsul fiecărei secunde la maxim?
    La noi poți fi sigur/ă de șansa unui job extrem de activ, într-o industrie foarte dinamică și de actualitate – curieratul!

    Suntem o companie în continuă creștere, mereu în căutarea oamenilor cărora le plac provocările și care vor să le dea curs alaturi de noi.

    Acum poate fi momentul tău să faci diferența!

    Ne gasesti aici: cariere@urgentcargus.ro

    Cerinte

    Suntem in cautarea unui coleg organizat care sa coordoneze activitatile si serviciile administrative din spatiile Urgent Cargus

    Ce ne dorim de la tine?

    Sa ai experienta in zona administrativa ;
    Nivel ridicat de cunostinte MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
    Viziune de ansamblu si analiza in profunzime;
    Persoana dinamica si organizata, orientata catre obtinerea de rezultate;
    Foarte bune abilitati de management al timpului;

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    Asiguri coordonarea serviciilor de curatenie si intretinere a spatiilor si bunurilor companiei;
    Menti o stransa colaborare cu toti furnizorii de utilitati si servicii;
    Organizezi si supraveghezi activitatile in cazul evenimentelor speciale;
    Coordonezi reabilitarea defectiunilor si urmareste remedierea acestora;
    Coordonezi activitatile de reciclare a deseurilor de hartie, folie, lemn, etc;
    Intocmesti rapoarte periodice referitoare la activitate.

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    Salariu fix, tichete de masa
    Cont Bookster
    Masaj la birou
    Contract perioada nederminata
    Program L-V (08:30-17:00)
    Locatia noastra se afla in Magurele, Ilfov (15 miunte de Piata Unirii) - Transport asigurat.