Responsabil Cereri Clienţi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile E.ON Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Cereri Clienţi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: E.ON Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 05.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    OAMENII DIN E.ON

    O viaţă mai bună pentru oameni - acesta este motto-ul celor care lucrează la E.ON.
    Dintre cei peste 40.000 de angajaţi E.ON la nivel global, peste 5.500 lucrează în România iar mediul de lucru este o expresie a valorilor noastre, cu care ne mândrim. Pe această fundaţie comună angajaţii E.ON din întreaga lume îşi asumă propria contribuţie la configurarea zilei de mâine.
    Ca parte a grupului E.ON, unul dintre cei mai mari jucători internaţionali pe piaţa de energie, suntem una dintre companiile de top care se concentrează pe distribuţia şi furnizarea de energie, crearea de soluţii inovative pentru clienți şi promovarea surselor regenerabile de energie.
    Prin aceste trei direcţii de acţiune, suntem pregătiţi pentru schimbările pe care le va aduce viitorul.
    Pe lângă joburile exclusiv tehnice din domeniul energiei electrice şi gazului natural cu care suntem asociați în mod tradițional (ingineri, electricieni, instalatori), există o mare varietate de poziții pentru care recrutăm: Vânzări, Financiar, Resurse Umane, Audit, Transformare Digitală, Inovare, Customer Experience, Software Development și altele.
    Poţi afla mai multe despre echipa E.ON şi oportunităţile de joburi, de pe website şi paginile de LinkedIn şi Facebook.


    Cerinte

    Educaţie necesară: studii superioare tehnice/ economice finalizate, studii medii de electrotehnică/ energetică, studii finalizate;
    •Experienţă practică necesară: 3 ani relaţii clienţi şi în comunicarea scrisă;
    •Cunoştinţe IT: MS Office (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
    •Altele: cunoaşterea legislaţiei specifice şi a normelor tehnice energetice, a legislaţiei ANRE; capacitate de analiză şi sinteză; aptitudini de comunicare, expunere clară a ideilor, abilităţi deosebite de exprimare; operativitate şi iniţiativă în rezolvarea problemelor.

    Responsabilitati

    •Preia şi gestionează reclamaţiile, sesizările, cererile din zona de activitate care i-au fost repartizate;
    •Identifică clienţii în sistemul informatic şi analizează reclamaţiile, sesizarile, cererile primite în vederea soluţionării lor în termenele prevăzute de Standardele de Performanţă pentru Serviciul de Furnizare şi respectiv de Distribuţie;
    •Solicită punct de vedere de la compartimentele implicate în analiza reclamaţiilor, sesizărilor, cererilor;
    •Analizează veridicitatea raspunsului şi a datelor primite şi formulează raspuns către furnizor/ client;
    •Stabileşte măsuri preventive şi corective privind rezolvarea în termen a reclamaţiilor, sesizărilor, cererilor şi pentru eliminarea situaţiilor de depăşire a termenului de răspuns.