HR Generalist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile HR Generalist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Experienta anterioara de minim 1 an pe un post similar;
    • Specializare in domeniul salarizarii – atestat de inspector salarizare;
    • Foarte bune abilitati de lucru cu computerul – Microsoft Office la nivel avansat;
    • Orientare catre client;
    • Orientare catre atingerea rezultatelor;
    • Integritate si incredere;
    • Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
    • Capacitatea de a identifica rapid solutii pentru rezolvarea problemelor aparute in activitate;
    • Atentie pentru detalii;
    • Capacitatea de a lucra cu informatii cu caracter confidential;
    • Foarte bune abilitati de comunicare - scris si oral – si informare.

    Responsabilitati

    • Responsabil pentru intocmirea corecta si respectarea termenelor si reglementarilor legale si interne in ceea ce priveste documentele referitoare la administrarea si salarizarea personalului: contracte de munca, acte aditionale, decizii, state de plata, declaratii lunare catre autoritati, adeverinte, etc.;
    • Preluarea, validarea si procesarea informatiilor necesare pentru salarizare si administrare personal, in acord cu procedurile si politicile existente in organizatie si prevederile legale;
    • Asigurarea unui suport specializat in ceea ce priveste procesele de salarizare si modalitatile de calcul salarial;
    • Colaborarea cu furnizorul extern de servicii HR, pe aria de salarizare si administrare personal;
    • Monitorizarea si administrarea programelor de beneficii in acord cu politicile si procedurile existente;
    • Implicare in derularea proceselor de recrutare si selectie;
    • Suport in derularea proiectelor si programelor specifice HR.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (6)