Key Account Manager

Angajator: DOCTE CONSULTING S.R.L.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    Experienta de minim 2 ani pe un post similar (experienta in sectorul FMCG va fi considerata un avantaj serios);
    Excelente abilitati analitice, communicative si de prezentare;
    Cunostiinte de operare PC: cunoasterea foarte buna a MS Office - Excel, Word, Outlook, Powerpoint;
    Cunoasterea limbii engleza - working level;
    Abilitati de ascultare activa, de evaluare si adaptare la situatii, de planificare si raportare activitati;
    Abilitati de a comunica informatii intr-un mod clar si exact;
    Abilitati de a lucra in echipa, de organizare, loialitate si amabilitate;
    Minim cunostinte de baza Microsoft Office, Windows, Internet si Intranet
    Permis conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Mentine si dezvolta relatia cu buyerii clientilor arondati din portofoliul companiei;
    Gestioneaza portofoliul de produse listat, listeaza articole noi la clientii arondati;
    Coordoneaza listarea produselor in magazine;
    Participa alaturi de Directorul Vanzari la negocierile de contract;
    Face o analiza a pietei si comunica toate informatiile relevante pentru afacere;
    Dezvolta si propune Directorului de Vanzari solutii pentru a consolida pozitia pe piata a firmei;
    Verifica procedura de implantare si procedura de marchandising;
    Urmareste evolutia facturilor (ordine de compensare, facturi scadente, facturi restante);
    Are responsabilitatea dezvoltarii zonei alocate;
    Verifica situatia agentilor privind vanzarile, incasarile si balanta acestora;
    Intocmeste la sfarsitul lunii o situatie a produselor la raft din piata si tine evidenta portofoliului de produse in magazine;
    Intocmeste un raport lunar pentru Directorul de Vanzari privind activitatea desfasurata si rezultatele obtinute (vanzari, incasari, cerinta pietei privind produsele noi, clientii noi, alte situatii);