Contabil Junior- BRD Asigurari de Viata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Contabil Junior- BRD Asigurari de Viata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    • Experienta in domeniu contabil minim 6 luni;
    • Limbi straine: Reprezinta un avantaj limba Engleza/Franceza
    • Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point)
    • Atentie la detalii, rezistenta la stres, capacitate de organizare, spirit de echipa.

    Responsabilitati

    • Asistarea sefului de departament in activitatile zilnice;
    • Colectarea datelor, operarea documentelor justificative in conturile contabile ale administratorului conform legislatiei in vigoare;
    • Inregistrarea corespondentei la nivel de departament;
    • Arhivarea fizica a documentelor din departamentul contabilitate;
    • Reconcilierea datelor din contabilitate cu extrasele bancare;
    • Intocmirea si transmiterea depozitelor pentru administrator;
    • Calculul si inregistrarea zilnica a acumularii de depozite.
    • Introducerea in verificarea salariilor in contabilitate;
    • Asigurarea contabilitatii serviciilor prestate de terti;
    • Evidenta avansurilor de trezorerie;
    • Evidenta depozitelor bancare pentru administrator;
    • Evidenta furnizorilor;
    • Intocmire dosare inchidere de luna pentru Administrator si cele doua Fonduri ;

    Alte informatii

    Vă mulțumim pentru încrederea acordată companiei noastre și pentru aplicația transmisă. În cazul în care experiența Dvs. profesională va fi considerată potrivită cu cerințele postului, vă vom contacta în vederea stabilirii unui interviu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (111)