Specialist în previziune și raportare financiară

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist în previziune și raportare financiară active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Suntem în căutarea unui coleg pasionat de cifre, cu abilități foarte bune de organizare și atenție la detalii pentru a se alătura Departamentului nostru Financiar din Iași.



    Pentru a reuși ai nevoie de:



    - Cunoștințe de limba franceză (minim B1);
    - Cunoștințe avansate de contabilitate, fiscalitate, analiză economică și financiară;
    - Capacitate de a veni cu idei și soluții la diverse spețe financiare;
    - Abilități de organizare și prioritizare task-uri;
    - Dinamism, perseverență și autonomie;
    - Experiență în contabilitate/ bănci/ trezorerie/ alte domenii conexe – reprezintă un avantaj;
    - Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office, programe specifice;
    - Reprezintă un avantaj cunoștințele de operare SAP.

    Responsabilitati

    Responsabilități:



    - Gestionarea, de manieră punctuală, a cererilor specifice din partea managementului;
    - Previziune financiară;
    - Relații cu autoritățile fiscale;
    - Intervenții pe diverse activități în strânsă legătură cu echipele de audit, revizuire contabila, contabilitate;
    - Evaluarea stocurilor contabile;
    - Participarea la realizarea conturilor consolidate;
    - Realizarea de studii și sinteze conform necesităților managementului;
    - Urmărirea permanentă a legislației fiscale, rol consultativ în relație cu management-ul.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:


    - Training specific activității desfășurate;
    - Mediu de lucru dinamic;
    - Feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Acces la oportunități interne;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid