Asistent Manager

Angajator: Gracel HR
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 10.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Gracel Business Solutions is a Brasov based recruitment agency. Our services include Executive search, White-collar technical recruitment, Recruitment for service providers and HR consulting. Most of our clients are multinational companies, both manufacturers and service providers

    Cerinte

    • studii medii sau superioare
    • cunostinte de limba germana si engleza
    • cunostinte operare calculator
    • abilitati de comunicare
    • experienta in domeniul administrativ/secretariat reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    • organizarea si arhivarea documentelor
    • preluarea apelurilor telefonice si directionarea lor in functie de solicitarea interlocutorului
    • oferirea de informatii generale publicului
    • stabilirea necesarului de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare
    • preluarea si sortarea corespondentei
    • indeplinirea activitatilor de protocol
    • furnizarea cu amabilitate a informatiilor solicitate
    • redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii, respectand formatele folosite in firma
    • inregistrarea documentelor redactate si evidenta acestora
    • arhivarea in ordine a documentelor inmanate