Agent Servicii Client - Back Office

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Tulcea
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Foarte bune abilitati de comunicare in scris;
    - Capacitate de analiza, sinteza si oferirea de solutii optime;
    - Orientare catre client;
    - Experienta in interactiunea cu clientii de minim sase luni constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    - Ofera informatii de inalta calitate clientilor cu care interactioneaza
    - Preia, inregistraza si solutioneaza conform termenelor si conditiilor stabilite in procedurile de lucru sesizarile/reclamatiile transmise de catre clienti prin e-mail;
    - Analizeaza si identifica cerintele clientilor;
    - Trateaza reclamatiile/sesizarile/cererile de informatii primite in sistemul informatic, inclusiv chat online;
    - Face toate demersurile necesare in vederea inchiderii reclamatiei/sesizarii/cererii de informatii;
    - Contacteaza telefonic clientii ori de cate ori este nevoie de clarificari, confirmari, comunicand intr-un mod politicos, empatic.

    Alte informatii

    - Program de lucru interval 9-17.

    Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la telefon: 0751 182 709.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>