Start-Up Your International Career with AIESEC in Bucuresti

Employer: AIESEC in Romania
Domain:
  • Internship
  • Management - Consulting
  • Marketing
  • Job type: open day
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 10.12.2018
    Short company description

    AIESEC

    AIESEC reprezintă cea mai mare organizaţie internațională de tineri din lume, fiind prezentă în peste 2400 de universităţi din 127 ţări şi teritorii și având o istorie de 65 de ani în dezvoltarea personală şi profesională a tinerilor. Organizaţia oferă tinerilor o experienţă de dezvoltare inedită bazată pe 15.000 de oportunităţi de leadership, 28.000 de posibilităţi de internship-uri internaţionale, platforme virtuale şi activităţi de învăţare în cadrul unui mediu multicultural.

    Prezenţa AIESEC în Romania s-a făcut remarcată timp de 26 de ani, extinzându-se într-un numar de 17 comitete locale în cele mai importante centre universitare: Arad, Braşov, Bucureşti, Constanţa, Cluj-Napoca, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Sibiu, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara.

    Prin contactul cu AIESEC, tinerii îşi descoperă şi îşi valorifică abilităţile de coordonare şi conducere a unei echipe. Scopul organizaţiei AIESEC este de a crea agenţi ai schimbării care să ofere un impact pozitiv în societate. Obiectivele sunt referitoare la formarea unor lideri responsabili social, cu spirit antreprenorial, sensibili cultural şi pro-activi.

    Requirements


    🔰Start-up your Career este evenimentul unde vei afla povestea tinerilor care și-au început aventura antreprenorială și unde vei avea ocazia să începi una chiar tu.

    🔜Te-ai gândit vreodată să ți deschizi propria afacere și nu ai idee de unde să începi? Vrei să aduci un impact societății, dar să te și dezvolți pe plan personal, printr-o experiență internațională de anteprenoriat? Azi ești student, mâine poți fi antreprenor!

    🌎Te așteptăm miercuri, 28.11.2018, ora 16.30, în sala 2.2 din Biblioteca Universității Politehnica pentru a face primii pași în cariera ta!

    Responsibilities