Prelucrare Date
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FinProm active.Vezi toate job-urile Prelucrare Date active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | FinProm |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.01.2019 |
Remote work: | On-site |
Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2.200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă.
Cerinte
Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră!
- cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office);
- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
- capacitate de analiză şi sinteză;
- capacitate de adaptare;
- orientare spre atingerea obiectivelor;
- spirit de echipă;
- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj);
- experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj);
- cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj).
- analizarea şi prelucrarea documentelor personale şi imobiliare necesare creditării;
- utilizarea sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;
- recunoaşterea naturii documentelor primite şi clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentaţiei;
- analizarea documentelor primite şi deciderea asupra viitoarelor faze de procesare.
Beneficii:
- bonus de performanţă;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
- cursuri gratuite de limba italiană; - training tehnic intern de specialitate; - training de perfecţionare şi specializare;
- program full-time (L-V)/part-time (4h/6h);
- team building intern şi extern;
- închiriere biciclete FinProm;
- petreceri (party-uri).
FinProm, pentru cariera ta!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Serviciu Clienti (Arad) - Fara experienta necesara Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la