Tax Assistant

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Tax Assistant pentru clientul sau, companie multinational care ofera servicii de audit si consultanta.


    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
    - Cunostinte Microsoft Office;
    - Abilitati interpersonale si de comunicare;
    - Atentie la detalii;
    - Capacitatea de analiza si sinteza.

    Responsabilitati

    - Construirea si mentinerea relatiei cu clientii;
    - Cercetarea aspectelor fiscale si de afaceri;
    - Oferirea de suport in diverse activitati de raportare fiscala;
    - Analizarea datelor financiare si economice ale clientilor;
    - Revizuirea si pregatirea lucrarilor de consultanta pentru client, in diverse domenii de expertiza (TVA, procedura fiscal, impozit pe profit etc);
    - Mentinerea comunicarii permanente cu clientii si pregatirea materialului de suport pentru seminarii/conferinte pentru clienti.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial motivant;
    - Tichete de masa;
    - Prime de sarbatori si de vacanta;
    - Abonament medical la o clinica privata;
    - Bonusuri de performanta .