Ofiter relatii clienti

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - bune abilitati de comunicare;
    - studii superioare finalizate cu diploma;
    - persoana atenta la detalii si flexibila;
    - orientare catre atingerea rezultatelor;
    - abilitati de operare in pachetul Microsoft Office.

    Responsabilitati

    • Promovarea in cadrul front-office a produselot si serviciilor bancare, ce sunt destinate personae-lor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale);
    • Oferirea de consultanta clientilor si sprijinirea in realizarea operatiunilor;
    • Inregistrarea informatiilor primite de la clienti ;
    • Preluarea apelurilor telefonice/solicitarilor primite pe e-mail;
    • Furnizarea de informatii clientilor cu privire la produsele institutiei;
    • Efectuarea de operatiuni in sistem conform solicitarilor inregistrate;
    • Urmarirea demersurilor necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor;
    • Adresarea catre clienti intr-un mod profesionist.

    Alte informatii

    Beneficii
    - pachet salarial motivant;
    - bonuri de masa de 10lei/ zi;
    - bonusuri individuale si colective la fiecare 6 luni, in urma unei evaluari prealabile;
    - asigurare medicala la o clinica privata de sanatate;
    - training de specialitate.