Social Media Specialist

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Social Media Specialist pentru clientul sau, companie multinationala, care activeaza in domeniul IT.


    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
    - Cunostinte de Microsoft Office si de operare PC;
    - Abilitati de comunicare;
    - Gandire analitica si spirit organizational;
    - Capacitatea de a inova si de a fi creativ.

    Responsabilitati

    - Elaborarea si implementarea planului de marketing si de comunicare;
    - Crearea campaniilor de social media;
    - Suport in realizarea rapoartelor de analiza a mediul digital si mass-media, propunand masuri de contracarare a acestora;
    - Crearea si intretinerea continutului editorial si multimedia;
    - Gestionarea canalelor social media ale companiei, inclusiv Facebook, Twitter, LinkedIn si alte platforme relevante;
    - Conceperea si distribuirea newsletter-ului atat intern, cat si extern.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Tichete de masa;
    - Asigurare de sanatate privata;
    - Bonusuri de performanta (individuale si colective);
    - Workshop-uri lunare.