Responsabil achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Responsabil achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Responsabil Achizitii pentru clientul sau, o fabrica producatoare de bauturi alcoolice.

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte de limba engleza mediu-avansat;
    - Cunostinte operare PC;
    - Abilitati de negociere si comunicare;
    - Gandire strategica;
    - Abilitati de managementul proiectului.

    Responsabilitati

    - Prospectarea pietei si realizarea comparatiilor de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali;
    - Analizarea si negocierea preturilor, a conditiilor comerciale, termenilor logistici si incheierea contractelor cu furnizorii;
    - Realizarea achizitiilor de marfa: lansarea comenzilor catre furnizori, confirmarea comenzilor, receptionarea produselor, urmarirea livrarii acestora catre client;
    - Coordonarea unei echipe de distributie și stabilirea traseelor zilnice;
    - Solutionarea neconformitatilor aparute;
    - Monitorizarea derularii contractelor incheiate;
    - Analizarea evolutiei cheltuielilor interne, efectuarea cercetarilor in piata si pregatirea rapoartelor analitice pentru elaborarea achizitiilor strategice.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Asigurare de sanatate la o clinica privata;
    - Pachet salarial motivant;
    - Prima de Paste, Craciun si zi de nastere;
    - Bonuri de masa;
    - Abonament la sala sportiva.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (148)