Business Client Advisor

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Business Client Advisor pentru clientul sau, companie multinationala, care activeaza in domeniul telecomunicatiilor.

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte avansate de limba engleza;
    - Minim un an experienta intr-un domeniu similar;
    - Permis de conducere - categoria B;
    - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
    - Persoana ambitioasa cu spirit antreprenorial.

    Responsabilitati

    - Construiesti si mentii relatii de durata cu clientii existenti;
    - Monitorizezi in permanenta dezvoltarea portofoliului de afaceri;
    - Stabilesti si participi la intalniri cu clientii;
    - Oferi informatii relevante si de interes pentru acestia;
    - Gasesti cele mai bine solutii cu privire la problemele intampinate;
    - Rezolvi in timp util solicitarile primite de la client;
    - Indeplinesti obiectivele de vanzari.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial fix la care se adauga bonusuri de performanta, tichete de masa si o asigurare medicala la o clinica privata;
    - Participarea la training-uri de formare si perfectionare a abilitatilor tale profesionale;
    - Posibilitatea de promovare in cariera.