Customer Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PepsiCo active.


Vezi toate job-urile Customer Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: PepsiCo
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 23.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cu peste 1600 de angajați, în 2023 PepsiCo România a obținut pentru al zecelea an consecutiv certificarea internațională Angajator de Top, acordată de Top Employers Institute din Olanda. Certificarea PepsiCo drept Angajator de Top demonstrează angajamentul PepsiCo de a promova un mediu pozitiv și favorabil incluziunii și de a crea oportunități semnificative pentru angajații săi, oferindu-le posibilitatea de a avea un impact, de a dobândi noi abilități și de a-și construi cariere de succes.

    Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 miliarde dolari în, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. 



    Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.


    Pentru mai multe informații accesați pagina pepsico.ro și urmăriți canalele Facebook, și LinkedIn PepsiCo Romania. 

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta profesionala: minim 2 ani in domeniul logisticii;
    Cunostinte limba engleza: nivel mediu;
    Cunostinte operare PC: pachetul Microsoft Office, in special Excel;
    Abilitati puternice de comunicare;
    Rezistenta la stres;
    Mentalitate de membru de echipa, abilitatea de a colabora cu membri din diverse departamente si cu diverse functionalitati;
    Orientat spre solutionarea problemelor.

    Responsabilitati

    Primeste si introduce in sistem toate comenzile pentru un anumit numar de clienti (inclusiv sampling-uri, redemptii, comenzi gratuite);
    Responsabil pentru acuratetea datelor introduse in sistem, verifica si evita comenzile si liniile duplicate, Responsabil cu respectarea fluxului de procesare al comenzilor si a rutinelor stabilite ;
    Intelege metodele si frecventa de comanda a clientilor din portofoliu si foloseste cu eficienta unelete puse la dispozitie pentru a evita erorile de procesare;
    Intelege alertele furnizate de sistem la procesarea comenzilor si orice alta eroare intalnita pe fluxul de procesare al comenzii, Intreprinde actiuni corective pentru a solutiona eventualele erori;
    Are vizibilitate asupra stocului pentru comenzile procesate si anunta Customer Collaboration Specialist pentru a gasi solutii;
    Modifica/Optimizeaza comenzile in sistem conform informatiilor primite de la Customer Collaboration Specialist sau alti colegi implicati in fluxul de procesare (Transport; Planning, Depozit Vanzari etc) pentru a ajuta la eficientizarea operatiunilor logistice;
    Foloseste procedura de rejectare a liniilor de comenzi pentru a inregistra corect toate modificarile la nivel de comanda;
    Probleme tehnice? Raporteaza eroarea la suport

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (9)