Specialist HR Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Specialist HR Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Capacitate de planificare si organizare a activitatii;
    Atentie la detalii;
    Orientare catre clientul intern dar si catre rezultat;
    Abilitati de comunicare, flexibilitate, capacitate de intelegere interpersonala;
    Entuziasm, atitudine pozitiva, abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa.

    Responsabilitati

    o Pregatirea/redactarea documentelor necesare angajarii si se asigura de existenta fisei de post, a ofertei, anexelor, etc.;
    o Intampinarea si indrumarea angajatului cu privire la etapele angajarii;
    o Prezentarea si semnarea documentelor de angajare;
    o Intocmirea dosarelor de personal prin colectarea documentelor necesare, verificarea conformitatii acestora;
    o Verificarea primirii fisei medicale; verificarea daca persoana este apta de munca, precum si centralizarea datelor;
    o Monitorizarea si controlul documentelor aflate in dosarul de personal;
    o Este responsabil de activitatile cu privire la modificarile contractelor individuale de munca si suspendarile de CIM;
    o Administreaza Procedura de incetare a contractului individual de munca;
    o Transmite Revisal corect si la timp;
    o Administreaza documentele in cazul cercetarilor disciplinare conform Procedura cercetare disciplinara.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (54)