Agent Relaţii Clienţi Distribuţie

Angajator: E.ON Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Baia Mare
  • Actualizat la: 10.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    OAMENII DIN E.ON

    O viaţă mai bună pentru oameni - acesta este motto-ul celor care lucrează la E.ON.
    Dintre cei peste 40.000 de angajaţi E.ON la nivel global, peste 5.500 lucrează în România iar mediul de lucru este o expresie a valorilor noastre, cu care ne mândrim. Pe această fundaţie comună angajaţii E.ON din întreaga lume îşi asumă propria contribuţie la configurarea zilei de mâine.
    Ca parte a grupului E.ON, unul dintre cei mai mari jucători internaţionali pe piaţa de energie, suntem una dintre companiile de top care se concentrează pe distribuţia şi furnizarea de energie, crearea de soluţii inovative pentru clienți şi promovarea surselor regenerabile de energie.
    Prin aceste trei direcţii de acţiune, suntem pregătiţi pentru schimbările pe care le va aduce viitorul.
    Pe lângă joburile exclusiv tehnice din domeniul energiei electrice şi gazului natural cu care suntem asociați în mod tradițional (ingineri, electricieni, instalatori), există o mare varietate de poziții pentru care recrutăm: Vânzări, Financiar, Resurse Umane, Audit, Transformare Digitală, Inovare, Customer Experience, Software Development și altele.
    Poţi afla mai multe despre echipa E.ON şi oportunităţile de joburi, de pe website şi paginile de LinkedIn şi Facebook.


    Cerinte

    ·Educaţie necesară: studii medii sau studii superioare în curs de finalizare;
    ·Experienţă practică necesară: experienţa în domeniu constituie avanataj;
    ·Cunoştinţe limbi străine: cunoaşterea limbii engleze poate consitui avantaj;
    ·Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Office;
    ·Altele: disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; abilităţi de negociere şi prezentare bune; spirit antreprenorial/motivare puternică; abilităţi analitice şi conceptuale bune; nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă.

    Responsabilitati

    ·Asigură şi dezvoltă o relaţie optimă cu clienţii din piaţă punând în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă cu clienţii, îmbunătăţirea calităţii serviciilor urmărind astfel atingerea scopurilor exprimate în venituri, profitabilitate şi dezvoltare;
    ·Aplică şi propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii din piaţă, asigurând creşterea numărului de clienţi;
    ·Preia, verifică şi procesează documentaţiile clienţilor cu extinderi de reţea şi bransamente noi de gaze naturale;
    ·Oferă consultanţă privind tarifele de acces/ racordare la sistemul de distribuţie, pentru toate segmentele de clienţi şi informaţii cu privire la modul de plata a facturilor emise;
    ·Preia şi procesează solicitările/ reclamaţiile specifice activităţilor de distribuţie, în vederea soluţionării lor.

    Alte informatii

    Ce oferim

    ·Pachet salarial atractiv;
    ·Bonus de performanţă;
    ·Tichete de masă;
    ·Asigurare privată de sănătate;
    ·Pensie facultativă;
    ·Prima de vacantă.