Responsabil Financiar - Iași

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Train2Perform active.


Vezi toate job-urile Responsabil Financiar - Iași active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Train2Perform
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 22.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane, iar pe scurt, principalele servicii din sfera HR, sunt:

     Recrutare si selectie personal
     Training personalizat
     Consiliere individuala/grup pentru angajati si echipele de management
     Evaluarea performantei angajatilor
     Analize de climat organizational.

    Train2Perform este Partener Oficial al Great People Inside (GR8PI),  platforma avansată de evaluare și dezvoltare a resurselor umane, care asigură organizațiilor posibilitatea de a gestiona "ciclul complet de viață" al fiecărui angajat / persoană de la selecție, integrare și dezvoltare, până la optimizarea performanțelor.

    Cerinte

    Cerințe:

    - studii superioare finalizate;
    - cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu - avansat;
    - excelente abilități de analiză și atenție la detalii;
    - capacitate de selecție, clasificare și interpretare eficientă a informațiilor;
    - foarte bune abilități de comunicare și capacitate de adaptare;
    - foarte bune abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
    - prezență de spirit și stăpânire de sine în tratarea situațiilor neprevăzute sau urgente;
    - abilități demonstrate de operare PC - pachetul Microsoft Office (Word si Excel, PowerPoint).

    Constituie un avantaj:

    - studiile în domeniul economic;
    - experiență de lucru în cadrul unei poziții similare.

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    - menținerea relației cu instituții publice, în special cu administrațiile locale și centrale;
    - îndeplinește atribuții de office management, administrative, logistică;
    - menține relația cu clienții și furnizorii, lansarea comenzilor și aprovizionarea adecvată în funcție de necesitățile din cadrul companiei;
    - întocmește documente în relație cu activitatea companiei: adeverințe, adrese, rapoarte, facturi, deconturi justificative etc.;
    - organizează documentele și menține arhiva existentă;
    - realizează rapoarte săptămânale de activitate și transmite propunerile sale cu referire la aceasta.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - pachet salarial atractiv: grilă salarizare, bonusuri de performanță, asigurare de sănătate;
    - posibilitatea de promovare profesională, cu acces la oportunitățile interne de dezvoltare a unui plan de carieră;
    - integrarea într-un mediu de lucru dinamic, multicultural;
    - programe de training specifice activității.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi,