Office Assistant - companie multinationala

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talent Stream active.


Vezi toate job-urile Office Assistant - companie multinationala active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    Studii superioare, de preferat economice
    Experienta de minim 2 ani pe o pozitie asemanatoare
    Limba engleza sau germana – nivel mediu
    MS Office – nivel mediu
    Abilitati de comunicare
    Capacitatea de analiza si sinteza a unui volum mare de informatii
    Capacitatea de autoorganizare si punctualitate
    Echilibru emotional
    Rezistenta la efort si stres
    Discernamant si capacitate de a rezolva problemele
    Capacitate de deductie logica
    Spirit de echipa.

    Responsabilitati

    Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora la persoanele responsabile
    Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, faxuri si email-uri
    Intampinarea oaspetilor si conducerea lor catre salile de meeting
    Indeplinirea de sarcini administrative, rezervari hoteluri, bilete avion etc
    Desfasurarea de activitati de protocol
    Gestionarea corespondentei: receptie, sortare, expediere
    Mentinerea relatiilor cu furnizorii de papetarie si de telecomunicatii
    Gestionarea si actualizarea bazei de date cu numerele de telefon ale angajatilor companiei
    Verificarea facturilor furnizorilor si alocarea cheltuielilor pe centre de cost sub directa supraveghere a controlorului financiar
    Redactarea diverselor materiale
    Activitati de administare a parcului auto al angajatorului:
    - mentine evidenta contractelor de leasing, a cardurilor de alimentare si a aparatelor GPS
    - tine evidenta numarului de kilometri parcursi ptr masinile din parcul auto, verifica intocmirea foilor de parcurs, monitorizeaza respectarea procedurii de utilizare a masinii de serviciu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (63)