Business Consultant – Iași
Acest job nu mai este activ!
Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.
Vezi toate job-urile Business Consultant – Iași active pe Hipo.ro
Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro
Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.Cerinte
• Support for the sales team in the allocated area;
• Promoting new solutions/product packages together with the sales team;
• Organizing specialized workshops with the customers to properly identify their needs;
• Performs audits and analysis to create/adapt solutions targeted on the client’s business environment and needs;
• Offering consultancy to clients and preparing the written offers for them;
• Pitching the products to executives (IT/Acquisition/Financial/general management) from prospective clients in order to add new business to the company;
• Initiates/develops the project, adapting it to the technical and commercial solutions and to its complexity;
• Assists in developing the sales strategy and trains the sales consultants in order for them to implement it;
• University degree (Technical or Economics represents an advantage);
• Experience in business consultancy of at least 3 years;
• General software knowledge required (especially Microsoft SharePoint);
• Well-developed negotiation and communication skills;
• Self-organized and capable of holding training sessions;
• Positive attitude;
• Advanced computer skills (especially MS Office – Excel)
• Medium English level.
• Attractive salary package which can be further increased with a sales commission and performance bonuses;
• The possibility of developing your career in a professional environment;
• Company car provided;
• Periodic training;
• Indefinite contract duration.