Dispecer Service

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Smartree active.


Vezi toate job-urile Dispecer Service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Smartree
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Giurgiu
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Smartree inseamna peste 22 de ani de experienta pe piata serviciilor de outsourcing de salarizare si administrare de personal.

    Smartree HRTech, divizia de inovare in tehnologie pentru procesele de HR, acopera aria de tehnologie software si servicii asociate pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane.
    Echipa Smartree HRTech numara aproximativ 100 de oameni.

    Smartree Romania, divizia de munca temporară si leasing de personal si recrutare, pune la dispozitia clientilor sai in medie 2400 de angajati.

    Avand la baza platforme proprietare de solutii informatice integrate, de ultima generatie, Smartree furnizeaza solutii complexe de gestionare a tuturor proceselor cheie de resurse umane, oferind posibilitatea organizatiilor de a se concentra pe activitatile care aduc plus valoare si le pot sustine cresterea.

    Expertiza in cele mai bune practici din industrie dar si know how-ul specialistilor Smartree in payroll, administrare de personal si recrutare au consolidat in permanenta portofoliul de clienti Smartree, format in majoritate din importante companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc.

    Cerinte

    - Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa;
    - Abilitati de planificare si de organizare a activitatii;
    - Cunostinte avansate de operare PC (MS Office);
    - Capacitate si deschidere in solutionarea anumitor situatii;
    - Cunostinte tehnice.

    Responsabilitati

    - Preluarea telefonica sau prin e-mail a sesizarilor/comenzilor venite din partea clientilor;
    - Consilierea clientilor si oferirea solutiilor in timp real;
    - Prelucrarea si coordonarea comenzilor (pentru clientii interni si externi);
    - Negocierea preturilor si finalizarea vanzarilor;
    - Emiterea ofertelor si a altor documentatii specifice;
    - Asigurarea unei bune comunicari cu echipele din teren si orientarea catre locatiile de interventie;
    - Asigurarea disponibilitatii serviciilor si indeplinirea obiectivelor (KPIs) pentru zona repartizata (ex: vanzari, costuri, cota de piata, indeplinirea obligatiilor contractuale);
    - Coordonarea activitatii inginerilor de service.

    Alte informatii

    Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
    Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati Politica noastra de confidentialitate a datelor cu caracter personal, pe site-ul Smartree.