Specialist achizitii-aprovizionare (sisteme si echipamente cladiri)

Angajator: Genesis Property
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 05.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Despre noi:

    Genesis este un grup de firme, renumit in piata de dezvoltare imobiliară cu o experiență de peste 15 ani pe piața locală, care a dezvoltat și deține două dintre cele mai mari parcuri de birouri clasa A din București. Genesis este, de asemenea, dezvoltatorul primului campus privat studentesc din România, West Gate Studios, care cuprinde 925 de garsoniere și apartamente destinate închirierii.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Studii în domeniul tehnic/economic medii/superioare, (constructii civile/ instalatii si echipamente);
    Experienta anterioara în domeniul achizițiilor de instalatii, echipamente si sisteme destinate cladirilor de birouri constiue un avantaj;
    Cunoaste piata de materiale de constructii si echipamente, furnizorii si prestatorii de servicii din domeniu;
    Bune cunostinte de MS Office (Word, Excel);
    Capacitate de concentrare, analiză şi sinteză; spirit de ordine şi disciplină;
    Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele și de a îndeplini sarcinile la timp;
    Permis de conducere cat. B.

    Responsabilitati

    Urmareste necesarul pentru buna functionare a tuturor instalatiilor si a echipamentelor din clădirii (interior și exterior) dar si din punct de vedere estetic (finisaje, vopsitorii etc);
    Utilizarea programului S2P pentru realizarea achizitiilor;
    Verificarea zilnica a referatelor de necesitate din programul S2P si realizeaza achizitii conform acestora;
    Analizeaza, identifica si propune solutii tehnice;
    Pregătește cereri de oferta și solicită oferte de preț furnizorilor;
    Proceseaza si negociaza cererile de aprovizionare primite;
    Emite comenzi furnizorilor în concordanță cu politicile si contractele de achizitie ale companiei;
    Realizează achiziția de: echipamente, instalatii si diverse materiale ținând cont de cantitatea necesară, de specificatiile tehnice si cerintele de calitate cerute de catre departamentul tehnic;
    Raspunde de respectarea de catre furnizori a conditiilor din comanda (preturi, termene de livrare, certificate de calitate etc.);
    Asigura suport logistic facilitand in mod direct preluarea personala a unor comenzi in functie de urgente si prioritati;
    Deplasari zilnice la depozitele unor furnizori etc.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pachet salarial motivant in functie de experienta si performante;
    Mediu de lucru placut cu o ierarhie simpla;
    Posibilitate de crestere si dezvoltare profesionala.