Analist Servicii Client

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    • Atitudine deschisa, orientata catre afacere/ clienti;
    • Calitati interpersonale/de comunicare bune;
    • limba engleza – fluent;
    • abilitati computer (Microsoft Office);
    • pentru indeplinirea sarcinilor de servici poate fi necesara deplasarea in tara sau in strainatate;
    • initiativa personala, proactiv si cu capacitate de automotivare, atitudine si abordare profesionista;
    • gandire analitica si stratregica;
    • orientat catre solutii;
    • placerea de a lucra cu oamenii.

    Responsabilitati

    • Genereaza rapoarte din sistem;
    • Comunicare, verificare site;
    • Evaluarea continutului documentelor primite, sortarea documentelor si corespondentei, indosarierea in batch-uri, numerotarea batch-urilor sau descrierea lor corespunzator procedurilor in scopul introducerii datelor in sistem intr-o maniera corecta si eficienta ca timp;
    • Evidenta clara a documentelelor primite, solicitarilor precum si evidenta corespondentei trimise (ex: intrari/iesiri, exceptii, exceptii cupoane discount, duplicat facturi etc.);
    • Contactul permanent cu firma de curierat pentru sesizarile referitoare la colete;
    • Coopereaza cu alte departamente pentru crearea de idei, pentru a planifica, oferi si monitoriza actiunile de sprijin pentru desfasurarea afacerii
    • Rezolvarea problemelor intreprinzatorilor
    • Participarea la training-uri si programe de dezvoltare personala on-line si cursuri offline pentru a fi in permanenta la curent cu oprotunitatea de afaceri a companiei, produsele si sistemul;
    a cu angajatii altor departamente in scopul verificarii informatiilor continute in documente
    • Participa in procesul de arhivare
    • Construirea unei relatii durabile intre Distribuitori si analistii servicii clienti din filiala incluzand imbunatatirea proceselor existente.

    Alte informatii

    Oferim:

    Salariul net: 2800
    Tichete de masa: se acorda pentru fiecare zi lucrata, valoarea unui tichet fiind de 15 lei
    Decont transport
    Program de lucru: De Luni pana Joi = 8.00 – 17.00
    Vineri = 8.00 – 14.00
    Contract de munca pe 1 an cu posibilitate de prelungire
    Locul de munca: Strada Barbu Văcărescu