Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
ICT Network Support Officer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.Vezi toate job-urile ICT Network Support Officer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | UniCredit Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.12.2018 |
Remote work: | On-site |
In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.
Cerinte
Experienta profesionala/ educationala:
Studii medii; studiile superioare reprezinta un avantaj
Cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara
Cunostinte:
Limba engleza – constituie un avantaj
Cunostinte PC Hardware Microsoft, Sisteme de operare si echipamente
Concepte elementare de retelitica, TCP/ IP
Abilitati:
Abilitati de comunicare
Abilitati de prioritizare si eficientizare
Atentie la detalii
Orientare catre client, solutie si rezultat
Iniţiativă, Responsabilitate, Răbdare
Spirit de echipă
Deschis la sugestii, adaptabil la schimbare
Orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi
Permis de conducere
Asistenţă de prim nivel prin rezolvarea problemelor utilizatorilor prin telefon sau prin intervenţie pentru probleme legate de birou (hardware, software)
Asistenţă de prim nivel pentru echipamentul activ de reţea
Asistenţă de prim nivel pentru probleme de telefonie
Efectuarea de modificări de software sau hardware la cererea supervizorului
Instalarea şi configurarea de staţii de lucru, laptop-uri sau orice alte configuraţii PC speciale oferind copii de siguranţă ale datelor, dacă este cazul
Asistenţă la videoconferinţă
Raportarea problemelor nesoluţionate supervizorului direct
Raportarea necesarului de reparaţii şi întreţinere
Transfer de cunoştinţe pentru ceilalţi membri ai echipei
Îndeplinirea sarcinilor descrise în documentul care cuprinde sarcinile & procesele legate de echipa de asistenţă IT, care sunt repartizate de şeful echipei, de o aplicaţie software Helpdesk sau sunt asumate voluntar
Asistenţă periodică după program în conformitate cu orarul IT Support Services
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Network technician – Level 1 Support Aplica fara CV | |
L2 Digital Identity Support Engineer Aplica fara CV | |
Network Security Engineer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (485) |
Raporteaza eroarea la