ICT Network Support Officer

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Experienta profesionala/ educationala:

    Studii medii; studiile superioare reprezinta un avantaj

    Cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara



    Cunostinte:

    Limba engleza – constituie un avantaj

    Cunostinte PC Hardware Microsoft, Sisteme de operare si echipamente

    Concepte elementare de retelitica, TCP/ IP

    Abilitati:

    Abilitati de comunicare

    Abilitati de prioritizare si eficientizare

    Atentie la detalii

    Orientare catre client, solutie si rezultat

    Iniţiativă, Responsabilitate, Răbdare

    Spirit de echipă

    Deschis la sugestii, adaptabil la schimbare

    Orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi

    Permis de conducere

    Responsabilitati

    Asistenţă de prim nivel prin rezolvarea problemelor utilizatorilor prin telefon sau prin intervenţie pentru probleme legate de birou (hardware, software)

    Asistenţă de prim nivel pentru echipamentul activ de reţea

    Asistenţă de prim nivel pentru probleme de telefonie

    Efectuarea de modificări de software sau hardware la cererea supervizorului

    Instalarea şi configurarea de staţii de lucru, laptop-uri sau orice alte configuraţii PC speciale oferind copii de siguranţă ale datelor, dacă este cazul

    Asistenţă la videoconferinţă

    Raportarea problemelor nesoluţionate supervizorului direct

    Raportarea necesarului de reparaţii şi întreţinere

    Transfer de cunoştinţe pentru ceilalţi membri ai echipei

    Îndeplinirea sarcinilor descrise în documentul care cuprinde sarcinile & procesele legate de echipa de asistenţă IT, care sunt repartizate de şeful echipei, de o aplicaţie software Helpdesk sau sunt asumate voluntar

    Asistenţă periodică după program în conformitate cu orarul IT Support Services