Ofiter suport carduri
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Ofiter suport carduri active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.11.2018 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
Cerinte:
• Studii superioare, profil tehnic sau economic
• Experienta in domeniul cardurilor ( 1- 2 ani)
• Cunostinte PC – ( Microsoft Office- Excel, Power Point) / Google Apps
• Limba engleza – nivel mediu/ avansat
Asigurarea suportului si operatiunilor de mentenanta aferente activitatii de acceptare carduri
Responsabilitati:
1. Ofera feedback pentru sesizarile primite prin CRM cu privire la activitatea de acceptare carduri
2. Asigura suport in finalizarea contractelor de acceptare carduri si ‘rate fara dobanda/bonus multishop in cazul comerciantilor
3. Proceseaza si administreaza datele clientilor acceptatori in aplicatiile specifice (XCARD si IMS)
4. Administreaza, proceseaza si raspunde de realizarea inregistrarii datelor clientilor acceptatori in baza de date de Euronet (CIS-GUI)
5. Administreaza, proceseaza si raspunde de realizarea inregistrarii datelor clientilor acceptatori in baza de date a furnizorului de servicii (CA Service Manager)
6. Transmite catre furnizorii externi comenzile de instalare/mentenanta retea EPOS, Imprinter si E-Commerce
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant suport aplicatii informatice BUCURESTI, | |
Junior Collection Analyst Aplica fara CV | |
Contabil Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (20) |
Raporteaza eroarea la