Expert Intragroup Invoicing

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 18.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte

    For one of our clients, a global leader in the tyre manufacturer, we are looking for an Expert Intragroup Billing with English and French:


    An ideal Expert Intragroup Billing has:

    • Experience in accounting/finance department (3 years min);
    • Experience in invoicing of international trade;
    • Knows how to deal with MS Office; Excel, Access;
    • Good communication skills; Fluently both in French and English;
    • Structured and organized; Proactive and with initiative;
    • Experience in managing other people;

    Responsabilitati

    Mission:

    • Quality assurance and compliance with deadlines;
    • Revision of billing flows, ensuring their exactions and legal compliance.
    • Provides user assistance to questions about the billing process.
    • Compliance with internal control rules as established by the process initiator.

    Main activities:

    • Manages and tracks action plans to improve process quality.
    • Ensures multi-vendor billing management flexibility. (training, versatility).
    • Ensure business continuity to meet customer needs.
    • Ensure the formation of Junior and Senior Billing Administrators and outside teams when needed.
    • Provides support to Juniors and Seniors Billing Administrators in handling billing issues.
    • Solves billing issues occurring at level 3.
    • Solve IS / IT vouchers.
    • Contributes to framework processes related to his / her work (participates in tests to improve working tools).
    • Follow KPI performance indicators and ongoing action plans.
    • Ensures the application of internal control rules (archiving, internal control).
    • Collaborates with other teams to improve the quality of processes (for example, with the customer service department).
    • Identify and anticipate the impact of changes or process developments

    Alte informatii

    What we offer:

    • Good salary package;
    • Meal tickets & extra meal daily budget; Fruits at the office;
    • Days working from home;
    • Holiday budget; Gym discounted;
    • Medical subscription or, and medical insurance contract;
    • Internal training for job; Involved in a transition for Frence;
    • Career opportunities;