Asistent manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GVP Consulting active.


Vezi toate job-urile Asistent manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GVP Consulting
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 01.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de consultanta

    Cerinte

    Cerinţele de baza:

    Studii superioare finalizate.
    Capabil sa utilizeze suita Office la un nivel mediu-avansat.
    Cunoasterea limbii engleze vorbit si scris, nivel mediu.
    Cunoasterea structutrii si a continutului limbii, incluzand cunoasterea intelesului si scrierii cuvintelor, a regulilor de compunere si a regulilor gramaticale.
    Coerenta in limbaj
    Experienta in domeniul utilajelor de constructii sau agricole, reprezinta un avantaj
    Permis categoria B.

    Profilul candidatului ideal:

    Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua.
    Isi organizeaza munca într-o manieră ordonată, clasificata, clara si sistematica.
    Ascultare activă: concentrarea atentiei asupra a ceea ce spun oamenii, capacitatea de a întelege punctele de vedere sustinute de ceilalţii, formularea adecvată a întrebarilor şi evitarea întreruperii discursului celorlalti în momente nepotrivite.
    Inteligenta emotionala dezvoltata si capacitatea de a-si controla emotiile si a intelege emotiile celorlalti.
    Abilitatea de a intelege interlocutorul, de a pune intrebari de clarificare, astfel incat celalalt sa se simta inteles.
    Deschidere si responsabilitate fata de valorile etice general valabile.
    Atitudine deschisa si permisiva fata de greselile lui si ale celorlalti, capacitatea de a lua greselile ca oportunitati de invatare.

    Responsabilitati

    Descrierea job-ului:

    Gestionarea spatiului in care isi desfasoara activitea.
    Pregarirea operationala a punctului de lucru.
    Gestionarea logisticii specifice activitatii.
    Administrarea si arhivarea documentelor societatii.
    Gestionarea agendei de intalniri.
    Asigurarea fluxului de informatii intern si extern al comapaniei.

    Alte informatii

    Oportunitate de dezvoltare profesionala pe baza unui plan de cariera
    Sistem de salarizare

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (144)