Administrator echipamente si materiale medicale
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Regina Maria active.Vezi toate job-urile Administrator echipamente si materiale medicale active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | Regina Maria |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.08.2019 |
Remote work: | On-site |
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:
- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.
Esti persoana potrivita daca:
- Esti atent la detalii;
- Ai atentie concentrata si distributiva;
- Stii sa te organizezi astfel incat sa iti indeplinesti sarcinile zilnice;
- Ai cunostinte de operare a calculatorului;
- Ai cunostinte tehnice (reprezinta avantaj);
- Ai minim 2 ani experienta pe un post de gestiune.
Postul de Gestionar, in Regina Maria, presupune:
- Inregistrarea cu acuratete in sistemul de gestiune a datelor, documentele de intrare in depozit, documente de iesire din depozit, documente cu regim special;
- Receptia cantitativa si calitativa a marfii;
- Eliberarea si distribuirea marfii din depozit la cererea solicitantilor interni;
- Raportarea periodica a rotatiei de stoc pe tipuri de produse si balanta de materiale;
- Centralizarea si comanda periodica a produselor din nomenclator catre furnizorii agreati la nivelul departamentului;
- Raportarea si analizarea periodica (lunare, trimestriale, anuale) a activitatii conform cu aria sa de competenta;
- Inventarierea periodica si anuala a produselor din gestiune;
- Gestionarea corecta a stocurilor din aria de responsabilitate corect complet si la timp in conformitate cu procedurile specific in vigoare emise de departamentul Financiar Contabilitate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Picker depozit echipamente de incalzire-racire BUCURESTI, | |
Date base & Application Administrator Hybrid | |
Asistent Service BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (30) |
Raporteaza eroarea la