Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Responsabil Relatii Clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Responsabil Relatii Clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.01.2019 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
Experienta de lucru pe un rol similar reprezinta un avantaj;
Cunoasterea limbii italiene la nivel conversational reprezinta un avantaj;
Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre solutii pentru a oferi servicii de calitate;
Abilitati de planificare si organizare, adaptabilitate, exprimare logica;
Abilitati de lucru in echipa, flexibilitate, dictie, empatie;
Disponibilitate de deplasare la sediile companiei din tara (Craiova si Iasi – 1 sau 2 saptamani/an);
Cunoasterea pachetului MS Office.
Preluarea apelurilor telefonice de la clienti, investigarea si rezolvarea solicitarilor acestora;
Mentinerea legaturii cu clientii - telefonic, chat sau email;
Solutionarea in scris a solicitarilor primite din partea clientilor pe adresa de e-mail sau prin alte surse;
Preluarea apelurilor redirectionate de la receptie sau de la alte departamente; Solutionarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitarilor preluate telefonic/in scris catre colegii din alte departamente;
Desfasurarea campaniilor de outbound, anchete de satisfactie in randul clientilor; Insusirea cunostintelor necesare tratarii solicitarilor clientilor/furnizorilor, cunostinte care ii sunt transmise in cadrul sedintelor de informare, prin e-mail sau prin materiale tiparite;
Prelucrarea documentelor de inregistrare a clientilor in sistem;
Realizarea activitatilor de Back-office: contracte, sesizari de la clienti si activitati de Front-office atunci cand se merge in delegatie;
Asigurarea corectitudinii datelor, a documentelor intocmite si a informatiilor oferite, indiferent de mijlocul de comunicare.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv;
Tichete de masa;
Abonament clinica privata;
Mediu de lucru tanar si dinamic;
Perspective de dezvoltare profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Account Manager, MLE- Bucuresti Aplica fara CV | |
Business Sales Advisor, Farming- Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (10) |
Raporteaza eroarea la