Responsabil Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO HR active.


Vezi toate job-urile Responsabil Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO HR
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    Experienta de lucru pe un rol similar reprezinta un avantaj;
    Cunoasterea limbii italiene la nivel conversational reprezinta un avantaj;
    Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre solutii pentru a oferi servicii de calitate;
    Abilitati de planificare si organizare, adaptabilitate, exprimare logica;
    Abilitati de lucru in echipa, flexibilitate, dictie, empatie;
    Disponibilitate de deplasare la sediile companiei din tara (Craiova si Iasi – 1 sau 2 saptamani/an);
    Cunoasterea pachetului MS Office.

    Responsabilitati

    Preluarea apelurilor telefonice de la clienti, investigarea si rezolvarea solicitarilor acestora;
    Mentinerea legaturii cu clientii - telefonic, chat sau email;
    Solutionarea in scris a solicitarilor primite din partea clientilor pe adresa de e-mail sau prin alte surse;
    Preluarea apelurilor redirectionate de la receptie sau de la alte departamente; Solutionarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitarilor preluate telefonic/in scris catre colegii din alte departamente;
    Desfasurarea campaniilor de outbound, anchete de satisfactie in randul clientilor; Insusirea cunostintelor necesare tratarii solicitarilor clientilor/furnizorilor, cunostinte care ii sunt transmise in cadrul sedintelor de informare, prin e-mail sau prin materiale tiparite;
    Prelucrarea documentelor de inregistrare a clientilor in sistem;
    Realizarea activitatilor de Back-office: contracte, sesizari de la clienti si activitati de Front-office atunci cand se merge in delegatie;
    Asigurarea corectitudinii datelor, a documentelor intocmite si a informatiilor oferite, indiferent de mijlocul de comunicare.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv;
    Tichete de masa;
    Abonament clinica privata;
    Mediu de lucru tanar si dinamic;
    Perspective de dezvoltare profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (12)