Junior Trainer (proiecte Contact Center)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Junior Trainer (proiecte Contact Center) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 07.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Cautam un Junior Trainer potrivit echipei noastre: entuziast, pro-activ si cu dorinta de invatare.
    In plus, pentru acest rol ai nevoie de:
    - Flexibilitate, creativitate si initiativa;
    - Abilitati de comunicare eficienta si prezentare;
    - Experienta anterioara pe un rol similar;
    - Buna intelegere a proceselor de call center - experienta anterioara in call center reprezinta un mare avantaj;

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    In primele luni:
    - Vei planifica si sustine traininguri de comunicare pentru colegii noi;
    - Vei evalua participantii la cursuri;
    - Vei raporta activitatea desfasurata in timpul trainingului;
    - Vei avea deplasari ocazionale la punctul de lucru din Rm. Valcea pentru scurte sesiuni de training.
    - Te vei distra prin planificarea si oferirea de suport in desfasurarea concursurilor interne si a diferitelor actiuni de retentie in cadrul companiei (ex: popcorn day);

    Pe parcurs:
    - Vei sustine si alte traininguri de soft skills: time management; feedback constructiv si diferite traininguri de proiect: proceduri, aplicatii;
    - Vei identifica nevoi de training si vei elabora materialele de curs;
    - Vei si implicat in procesele de call center pentru cresterea eficientei si a calitatii in companie.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - colectiv vesel si prietenos (aprox. 300 de colegi);
    - acces la biblioteca Bookster;
    - abonament la clinica de sanatate Regina Maria (dupa 6 luni de activitate);
    - sansa de a te dezvolta si a creste impreuna cu noi.

    Succes!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (216)