Administrator Centru de Dializa

Angajator: B. Braun
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Farmacie - Medicina
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 11.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Are you looking for a challenge within a dynamic global organisation or a German family business?

    At B. Braun you can find both. For more than 175 years and counting, B. Braun is amongst the world's top healthcare companies operating in 64 countries, with over 62.000 experts networking their knowledge every day. You can thrive in this strong culture of continuous exchange.

    Become a part of the B. Braun family and share your expertise. Together we improve healthcare!

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experiență în activitatea de coordonare, administrare, negociere;
    Experiență în activitatea de management operațional;
    Cunoștințe operare calculator: MS Office, Lotus Notes, sisteme ERP (de preferat MS Dynamic Navision);
    Cunoștințe avansate de limbă engleză;
    Carnet de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Supraveghează și asigură condițiile de calitatate în centrul de dializă;
    Îndeplinește sarcinile și obiectivele definite în documentația de asigurare a calității;
    Evaluează procesele de suport furnizate de terți;
    Participă la activităţile administrative privind pacienţii trataţi în Centrul de Dializă alături de personalul medical, inclusiv gestiunea și raportarea numărului de tratamente;
    Participă la activităţile administrative ale Centrului de Dializă;
    Supraveghează organizarea programelor, păstrarea contactului şi primirea vizitelor de protocol;
    Supraveghează asigurarea necesarului de materiale pentru tratarea pacienţilor (calculul materialelor necesare, emiterea comenzilor, organizarea transportului, a depozitării) alături de Departamentul medical;
    Procesează datele pacienţilor in vederea raportărilor către autoritati (CNAS, CJAS, DSP, RRR etc.) sau intern în bazele de date ale companiei;
    Păstrează legătura la nivel cu organele locale ale statului (CJAS, DSP, ITM etc.) pentru buna desfășurare a activității centrului;
    Organizează furnizarea datelor şi inventarelor către sediul societăţii şi către autorităţile Legale;
    Răspunde de managementul costurilor aferente Centrului de Dializă administrat;
    Supraveghează şi controlează plasarea comenzilor, a recepțiilor, în conformitate cu contratele încheiate.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    Mediu de lucru la standarde internaționale;
    Salariu competitiv și beneficii adaptate pieței;
    Echipă unită, profesionistă;
    Unelte de lucru moderne;
    O companie multinațională cu o experiență de peste 175 de ani, cu o puternică amprentă pozitivă în piața românească.