SME CREDIT ASSESSMENT OFFICER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile SME CREDIT ASSESSMENT OFFICER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de SME CREDIT ASSESSMENT OFFICER!

     

    De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    • Primeste din partea Centrelor de Afaceri, documentatia aferenta solicitarilor de credite IMM;
    • Analizeaza documentatia primita si evalueaza riscul de credit;
    • Verifica spread-urile financiare transmise de catre analistii de credite din unitatile bancare operationale;
    • Coopereaza cu angajatii din unitatile bancare in legatura cu orice aspect/ deficienta/ eroare aferenta documentatiei de credit analizate;
    • Recomanda/ aproba/ respinge solicitarea de credit IMM, motivându-si decizia pe baza riscurilor identificate;
    • Efectueaza analiza de risc pentru toate tipurile de solicitare de credite din partea clientilor IMM indiferent de suma solicitata ;
    • Colaboreaza cu angajatii tuturor structurilor bancii  in vederea solicitarii de informatii necesare activitatii de evaluare a riscului de credit;
    • Semneaza diverse documente care implica banca Piraeus, in limita mandatului primit si in conformitate cu normele interne de lucru, doar in scopul  realizarii sarcinilor de munca.

     

    Cerintele noastre sunt:

    • Studii superioare economice finalizate;
    • Experienta de minim 2 – 3 ani in domeniul bancar pe o pozitie similara;
    • Cunostinte de nivel avansat in domeniul economic-financiar;
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat, inclusiv a limbajului de specialitate;
    • Abilitati excelente de relationare, comunicare si organizare;
    • Spirit de echipa, atitudine pozitiva;
    • Gandire analitica, persoana organizata;
    • Gestionarea si prioritizarea in mod eficient a sarcinilor de lucru.