SUPPORT OFFICER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FIRST BANK active.Vezi toate job-urile SUPPORT OFFICER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | FIRST BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.12.2018 |
Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de SUPPORT OFFICER - LOGISTIC DIVISION!
De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:
- asigurarea suportului pentru Directorul Directiei Logistica si pentru departamentele din subordinea acestuia: Departamentul Administrativ, Departamentul Gestionare Proprietati, Departamentul Securitate Fizica;
- intocmirea draft-urilor de contracte de inchiriere, a actelor aditionale, a notificarilor sau a adreselor referitoare la spatiile in care functioneaza sucursalele Bancii si gestionarea acestora;
- gestionarea, actualizarea permanenta si raportarea situatiei sucursalelor in ceea ce priveste chiriile, contractele si actele aditionale;
- avizarea si urmarirea platilor de facturi, a actelor de plati si a decontarilor; oganizarea si arhivarea documentelor din Departamentul de Gestionare Proprietati;
- preluarea apelurilor referitoare la spatiile de inchiriat; gestiunea relatiilor cu clientii, proprietarii si partenerii;
- intocmirea rapoartelor de sinteza;
- asigurarea comunicarii eficiente dintre colegi si Directorul de Divizie; organizarea de intalniri, interviuri sau sedinte;
Cerintele noastre sunt:
- absolvent studii superioare – economice de preferat;
- experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
- cunostinte elementare despre piata bancara din Romania
- cunostinte de proceduri/sisteme administrative si de birou;
- cunoasterea unui sistem de organizare a arhivei si a evidentelor;
- cunoasterea pachetului MsOffice, precum si operarea in Outlook Express.