SUPPORT OFFICER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile SUPPORT OFFICER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Remote work: On-site

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de SUPPORT OFFICER - LOGISTIC DIVISION!

    De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    • asigurarea suportului pentru Directorul Directiei Logistica si pentru departamentele din subordinea acestuia: Departamentul Administrativ, Departamentul Gestionare Proprietati, Departamentul Securitate Fizica;
    • intocmirea draft-urilor de contracte de inchiriere, a actelor aditionale, a notificarilor sau a adreselor referitoare la spatiile in care functioneaza sucursalele Bancii si gestionarea acestora;
    • gestionarea, actualizarea permanenta si raportarea situatiei sucursalelor in ceea ce priveste chiriile, contractele si actele aditionale;
    • avizarea si urmarirea platilor de facturi, a actelor de plati si a decontarilor; oganizarea si arhivarea documentelor din Departamentul de Gestionare Proprietati;
    • preluarea apelurilor referitoare la spatiile de inchiriat; gestiunea relatiilor cu clientii, proprietarii si partenerii;
    • intocmirea rapoartelor de sinteza;
    • asigurarea comunicarii eficiente dintre colegi si Directorul de Divizie; organizarea de intalniri, interviuri sau sedinte;

    Cerintele noastre sunt:

    • absolvent studii superioare – economice de preferat;
    • experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;
    • cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
    • cunostinte elementare despre piata bancara din Romania
    • cunostinte de proceduri/sisteme administrative si de birou;
    • cunoasterea unui sistem de organizare a arhivei si a evidentelor;
    • cunoasterea pachetului MsOffice, precum si operarea  in  Outlook Express.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (176)