Specialist Calitate Relație Furnizori

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Specialist Calitate Relație Furnizori active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Vrei să faci parte dintr-o echipă bazată pe respect și încredere?
    Vrei să contribui la dezvoltarea unei companii dinamice, care pune omul în centrul acțiunilor sale?
    Perfect!
    Îti propunem rolul de Specialist Calitate Relație Furnizori.

    Ești colegul potrivit pentru acest rol, dacă:

    • Ești dinamic și dornic de noi provocări profesionale;
    • Găsești soluții și rezolvi diverse situații;
    • Îti place să lucrezi cu oamenii la fel de bine precum știi să lucrezi în Excel;
    • Îți dorești să aprofundezi cunoștințele și competențele și te preocupi de
    dezvoltarea ta profesională;
    • Ai bune abilități de formulare, comunicare și prezentare (scris și oral);
    • Ești organizat, riguros și atent la detalii;
    • Ai bune capacități de planificare și prioritizare;
    • Ai foarte bune abilități de analiză și sinteză;
    • Îți place să lucrezi cu cifre și să descoperi noi aplicații;
    • Cunoști limba engleză cel puțin la nivel conversational.

    Responsabilitati

    Atribuțiile tale principale vor fi:

    • Să organizezi discuţii cu furnizorii cu scopul de a îmbunătăţi calitatea livrărilor
    către magazine;
    • Să transmiţi lunar/trimestrial rapoarte privind calitatea livrării;
    • Să analizezi în detaliu activitatea furnizorilor și sa iei decizii în conformitate cu
    regulile interne;
    • Să participi la implementarea instrumentelor de lucru menite să optimizeze
    calitatea relaţiei cu furnizorii (condiţii contractuale potrivite, platforma de
    comunicare cu furnizorii etc);
    • Să menţii legătura dintre departamentul Achiziţii și Magazine în scopul
    îmbunătăţirii proceselor interne;
    • Să creezi și să menții o bună colaborare cu celelalte departamente servicii suport
    (Supply Chain, Centrala Achiziții, Financiar, Juridic, etc);
    • Să asiguri suportul administrativ necesar în cadrul departamentului.

    Dacă ţi-am trezit curiozitatea, așteptăm să ne cunoaștem!
    Îți promitem o călătorie frumoasă și de lungă durată, plină de provocări, precum și o echipă gata pregatită să îţi ofere suportul necesar.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (63)