Assistant manager with English

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Requirements:

    Previous relevant work experience
    Fluency in English
    Bachelor’s degree (preferably)
    Experience in working with MS Office applications: Excel, Word and PowerPoint
    Practical sense of business

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    Carries out routine administrative tasks in order to increase the working time of the Customer Management;

    Constantly in touch with the client's work agenda, follows the schedule of the various meetings and, if necessary, ensures their reprogramming;

    Writes documents produced by the management, applying the stamp and transmitting them according to the indications received;

    Provides telephone connections inside and outside the organization and keeps records of telephone calls and direct requests;

    Keeps records of the contact details of the persons and institutions with which employees have service relationships and promptly make these data available;

    Participates in all the necessary meetings and provide feedback, information and recommendations to help improve training.

    Alte informatii

    What we offer:

    Attractive salary;
    Lunch vouchers;
    Private healthcare and more.

    If you consider yourself to be a match then apply and we’ll contact you in short notice. You can also apply by sending your CV to the following email address: irina.teotoase@apt(.)ro

    121118IDT